Frissa? Hmm..

Skrivet den 2008-03-10, klockan 16:48:22
Har varit en kanonhelg den här helgen också!!! Hämtade E vid NUS (den här gången också) på eftermidda kvällen.. Han hittade faktiskt tillbaka, fast han glömde den sista svängen, så tur att jag var med.. Hade han kommit vilse så vet jag inte vad jag skulle ha gjort.. Har varit med om att en person har åkt vilse när denne skulle till mej, å jag skippar gärna det igen..

Gick till ICA å handla då jag hade glömt bort hur mycket mjölk min gäst sveper.. =P=P Sen blevre matlagning å det serverades spaghetti å köttfärssås.. Mums..

Sen blev det Melodifestivalen å andra chansen, E va väl inte så intresserad.. Menmen, sen blev de How to lose a guy in 10 days.. En väldigt bra å fin film..

Gick upp å åt frulle å sedan blev det klippning, å så fint det blev.. Jag kanske ska bli frissör.. Eller inte, tror inte att det är min grej ritkgit.. Tänk om kunde blir besviken, de e ju inte så att det går å limma tillbaka håret.. Då ere bättre å jobba i kassan på ICA, för då kan man iaf ge kunden de den vill ha å inget är förstort.. Så nä, frissa är inget för mej..

Sen tog vi en sväng med bilen till Ersboda å kolla runt å handla lite.. Då E va tvungen(!) å köra bil.. Men de va trevligt..

Sen blev det matlagning igen, å denna gång pitabröd med fyllining, mycket gott de också.. På kvällen vare lugnt, med Wallander å den va sjukt läskig!!! Hade jag inte haft sällskap så hade jag stängt av å gått å lagt mej..

Upp tidigt idag, till skolan.. Inge kul.. Nu är repetionen på FyA slut, å den har inte ens börjat på KeA.. KeA börjar oroa mej en aning, men de måste lösa sej.. Får se vad han går igenom för nåt i morron..

Sen gick jag förbi ett bostadsområde där ja ska söka en lägenhet.. Får se vad de blir.. Låg väldigt bra till, nära till mycket.. Hoppas, hoppas..

Ciao

Vad tycker du?
Skrivet av: E.
Den 2008-03-10, klockan 22:02:37

jag sveper väl inte så mkt mjölk:P å det där med bilkörningen, har jag kört varje dag hittills, så varför sluta nu??

Tack för en härligt trevlig helg gumman

Skrivet av: Agge
Den 2008-03-11, klockan 14:47:42

Inte? Jag tror nog att du dricker mer hemma, för du vågar inte dricka riktigt lika mycket här.. =P
Varför inte? Så du ska köra bil varje dag till du inte kan köra mer?

Tack själv!

Skrivet av: E.
Den 2008-03-11, klockan 18:29:14

jag dricker inte mer hemma:P jag siktar på att göra det;) iaf tills det gått ett år;)

Skrivet av: Agge
Den 2008-03-11, klockan 20:47:53

inte? kejrå.. jag ska inte hindra dej.. =P


(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0