Tankar

Skrivet den 2008-06-27, klockan 12:04:11
Hur mycket av sina tankar ska man egentligen dela med sej utav? Å vem ska man dela dom med?

Förr hade jag flera personer som jag kunde dela med mej till.. Några de personerna har jag raderat ur mitt liv, andra känner jag att jag inte kan berätta saker för längre..

Frågan jag ställer mej; ska jag hitta nya eller ska jag spara de för mej själv eller ska jag bara skriva av mej?

Men vem vill egentligen veta alla mina tankar? Hur många ere som egentligen verkligen bryr sej?




Ciao

Vad tycker du?
Skrivet av: Cristian
Den 2008-06-28, klockan 00:48:13

Jag bryr mig gärna om du vill... .__.

Skrivet av: Sandra
Den 2008-06-29, klockan 12:14:37

Jag bryr mig!!

puss på dig älskling <3

Skrivet av: Gradin.
Den 2008-06-29, klockan 21:43:43

jag bryr mej, såklart;)

Skrivet av: Agge
Den 2008-07-03, klockan 13:14:23

Alla - Åh, va snälla ni är!! Då har jag iaf 3 å dela med mej till.. =)


(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0