Sommarlov!!!

Skrivet den 2008-06-04, klockan 13:34:19
Den blomstertid nu kommer
med lust och fägring stor
Nu nalkas ljuva sommar
då gräs och gröda gror
Med blid och lidlig värma
till allt som varit dött
Sig solens strålar närma
och allt blir åter fött


De e när jag brukar sjunga den i skolan som de blir sommarlov.. Så blire dock inte i år, men jag får sommarlov för de.. Hade sista tentan idag så nu blire inge mer plugg på ett tag.. Å de ska bli så skönt, frågan är bara vad jag ska fylla mina dagar med..!! Men de ska nog lösa sej.. =P

Ska börja packa å städa lite, sen ska jag åka å grilla å träffa de andra från basåret.. Men jag vene va jag ska grilla.. De måste lösas..

Ciao

Vad tycker du?
Skrivet av: Sandra
Den 2008-06-05, klockan 11:08:40

Hej sötis!
skönt att du har klarat första året!! o att du har sommarlov.. mitt är snart förbi, iaf för ett tag.. ska jobba 4 veckor så är jag ledig sen igen. :D
ha det! puss puss


(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0