Mamma Mia!

Skrivet den 2008-07-19, klockan 00:36:18

Mamma Mia, hur beskriver man denna kväll?? Kanske med ord som; OtroligFantastisk? Underbar? Well, den skulle kunna beskrivas med flera andra fina ord..!!

De började med att Erik kom hem från jobbet, vi duschade, gjorde oss fina å sen åkte vi ner på stan.. De började med lite promenader i nåra affärer.. Sen började vi promenera ner till kajen å till restaurangen Sjöbris.. Satte oss vi bordet som vi hade bokat å beställde in mat å dricka å servitrisen tände ett ljus.. Myyys!!

Maten kom in, å jag har inte ätit så go midda på jag vene hur länge!! Efter maten blev de kaffe innan vi begav oss vidare... Gick å köpte godis å dricka å sen till bion.. Fick vänta ett tag innan bion börja, men den tiden gick fort..

m


Sen fick vi gå in i salongen för å se lite reklam innan bion började.. Filmen vi såg var Mamma Mia..!! Å såå fin den var!! Har inte sett en så bra film på länge, kanske äre tillåme en av de bästa å finaste som jag har sett.. Kunde inte låta bli att fälla en tår emor slutet, vart lite känslosamt, men på ett fint sätt. =D


 

Otroligt!

Sen åkte vi hem, parkerade bilen å Agge hoppade upp på motorhuven å posade!! De ni.. ;)


fin


Ja, de var min otroliga, fantastiska å underbara kväll med min Erik!! <3 Tack! =)

Ciao


Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0