TTT - Tårar, Traktor, Tankar

Skrivet den 2008-07-31, klockan 11:02:22
Jag kan ju inte påstå att de va nåe lätt å somna igår. Speciellt inte med; tårar i ögonen, en traktor i mitt synfält och en massa tankar som snurrade runt.. Allt detta för att E berättade en sak för mej precis innan vi skulle sova..

Men jag somnade iaf så småningom.. Och vaknade upp som vanligt till E's hemska alarmsignal!!! Ohh, va den gör mej arg om mornarna... När han hade åkt så somnade jag om å sen vaknade jag upp av att de va Hans å Greta på radion, så då låg jag kvar en timma extra för att lyssna klart..

Vet inte riktigt vad jag ska hitta på idag å i morron.. Kan iofs promenera lite, men de tar bara nån timma om dan, resten då?!?! De löser sej väl..

Ciao

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0