"Röris"

Skrivet den 2008-07-22, klockan 17:22:09
Idag har inte matten gått nåe vidare bra!! Eller jo, för jag klaradere tillslut, men de va efter mycket om och men.. Erik kom hem å åt lunch å jag va å tvätta lite.. Eller allt vi hade, som var smutsigt..

Sen gick jag till min KV, men hon hade gått på semester, men jag fick prata med en annan, å han skrev upp alla fel jag hade i lägenheten.. Hade iofs redan ringt en gång, men de var för två veckor sen å de ha rinte kommit nån.. Å de e lite jobbigt å inte kunna duscha utan att man får en sjö på golvet.. De e inte för att vi skvätter utan för att de e stopp nånstans..

Så nåra timmar senare så kom "röris" förbi å kikade.. Inte för att han kunde göra så mkt.. Han visste inte hur man stängde av vattnet, inte hur man fick toan att sluta spola, å så hade han inge me sej att suga upp stoppet med.. Fast de skulle han hämta, men då blev klockan halv fem å då slutade han.. =P Men han ska koma i morron igen, å så ska nån annan komma å göra de som han inte kunde göra själv..

Jag funderar på om  jag ska göra de sista provet nu i kväll, eller om jag ska ta de i morron.. Ska fundera mera påre.. 

Ciao 

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0