Reeeegn

Skrivet den 2008-07-09, klockan 19:38:59

Mina mattor var kvar, Erik fick gå ut å hämta dom efter att han kommit hem.. Sen blevre midda, pasta med skinksås.. Kanske inte världens goaste, men de dög.. Tror inte att Erik heller gilla de, men han sa inge.. =p Tur de - för honom.. Annars hade jag blitt arg.. =P

Gick bättre med plugget efter att jag gjort omprov på de ena, klarade de andra på första försöket sen.. =D

De bara regnar å regnar här, usch så tråkigt.. Därför bjuder jag på en fin sommarbild..



Från midsommar

Ciao


Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0