Päronet

Skrivet den 2008-07-21, klockan 12:29:26
De va en aning trögt att ta sej ur sängen i morse... Halv nio vaknade jag av att klockan ringde, å då hade den ringt var 10e minut sen 8, men de va inget jag kom ihåg.. Så med andra ord; jag sov bra!!

Jag hade iofs legat  vaken mellan halv sex å halv sju, men de gör jag varje vardag.. För då e Erik såå seg på å stänga av sin klocka.. Å i morse blev jag lite arg å lessen, för han hade sönder mitt prydnadspäron som jag fick av Mickan i sjuan eller åttan när hon hade varit i Grekland.. Ska se om jag kan laga de, hoppas på de iaf, men jag måste köpa lim..

Gick sen upp å plugga, gick ganska så fort idag.. Tur de, för jag ska träffa Emelie så jag har inte tid å sitta hela dan..

Hade tänkt att jag skulle gå å lämna nycklarna till korridoren idag, men jag är inte så värst sugen på å gå ut i regnet.. Men jag kanske ska göra de ändå så att jag blir av med de..

Ciao

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0