Längtan

Skrivet den 2008-07-22, klockan 20:32:33
Plugga i soffan va inte så bra.. Speciellt inte när teven var på.. Så jag lyckades inte göra provet, mne jag låter de vara till imorron..

Tittade istället på Extreme Home Makeover.. Å de va tur att jag var helt själv denna gång, för tårarna sprutade som bara den.. Men idag vare extra sorgligt, för pappan i familjen låg på sjukhus å höll på å dö.. Så jag kunde inte hindra tårarna..

Å nu ere ALLSÅNG på Skansen!! Mitt favoritprogram, typ iaf nästan.. =P

De känns som om Erik aldrig kommer hem!!! Längtar tills han kommer hem, för jag är så sällskapssjuk just nu!! Han var iofs hemma å åt lunch, men då var jag så arg att jag inte ville prata med honom... Nej, jag var INTE arg på honom utan min matte.. =P

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0