Hejdå korridoren

Skrivet den 2008-07-17, klockan 10:45:21
Nu ere klart! Nu har jag inge mer i korridoren å göra!! Hon gillade min städning å tur va väl de, för så mkt tid som jag har lagt ner på den så borde hon inte va annat.. =P

Ska till henne senare å lämna in nycklarna å sen äre finito..

Fast de e med en tår i ena ögat som jag lämnar korridoren, för jag har gillat mitt rum, de har lix vart mysigt där.. De som inte har varit lika mysigt är köket.. Så jag avundas inte de som bor kvar där...

Ciao

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0