Glömsk

Skrivet den 2008-07-28, klockan 19:23:38
Va lite jobbigt å plugga idag, eftersom vi har börjat med ett grupparbete å så va inte alla där.. De jobbiga är att de är över internet, så de kommer å bli svårt att förklara vissa saker.. Men vi har iaf börjat kommunicera med varandra..

Satte upp gardinerna som mamma sydde å även nåra i sovrummet nu när pappa har fixat gardinstång, vilket iofs var för nån veckasen, men jag har bara inte orkat..

Skrev en handlingslista å sen gick jag till ICA å handlade.. I affärn kom jag på att jag glömt å ta listan med mej.. =P Vilket inte va så begåvat kanske.. Men jag kom ihåg mina saker ändå, tur de..

Lagade mat då Erik kom hem; äkta potatismos, köttisar, brunsås å lingonsylt.. Mummmmms!!! =D

Ciao

Vad tycker du?
Skrivet av: Cristian
Den 2008-07-29, klockan 01:49:23

Åh, det som är så gott.. morr

Skrivet av: Agge
Den 2008-07-29, klockan 09:19:01

Haha, de vare verkligen!!


(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0