Film

Skrivet den 2008-07-30, klockan 12:29:32
Trodde aldrig att jag skulle somna igår.. De ilade nå så fruktansvärt i tänderna så jag inte visste va jag skulle ta mej till.. De började redan på morronen, men eftersom jag höll på med annat så tänkte jag inte direkt påre..

Pluggade å så, gick fakttiskt bra, även fast det är ett grupparbete.. Sen tog jag en promis, en kort en.. Men jag va lite lat.. =P Tittade på American Pie på kvällen, lite halvjobbig å se, men kul.. =P Sen gick jag å la mej..

Gick upp lite senare än vanligt idag, men de gick lite trögt.. Satte mej å börjad med grupparbetet, vi bestämde oss för att vi var klara så nu ska jag bara skriva en utvärdering å sen är jag klar med matten, sköööönt!!

Dags å skriva sen ska jag ner på stan..

Ciao

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0