Bubbligt vatten

Skrivet den 2008-07-16, klockan 20:35:31

Idag lyckades jag med att ha sönder spisen.. =P Nä, men när jag skulle öppna ugnsluckan så slutade de med att jag hade luckans utsida i handen å den andra delen satt kvar.. =P Men de kom på plats igen..

Efter att jag hade städat klart i korridoren så hände de inte mkt.. Satt å nörda mej framför datorn å läste en bok..

Erik kom hem senare idag då han skulle åka å hämta nåe nånstans.. Så jag fick äta midda själv, pizza.. Inte så jättego då den innehåll annans.. Sen försökte jag mej på Soda Streamen igen, men jag misslyckades även denna gång, så de fick bli vanligt kranvatten..

Sen kom han hem å då hade jag bara ätit halva pizzan.. Å då hade den blitt kall, så jag ställde in den i micron så blev den varm igen.. Sen testade jag igen med Soda Streamen, å då gick de!! Fick bubblor i mitt vatten!! Yeah, ibland är jag bara för bra.. =P

Ligger nu i soffan å slöar, Erik har typ gått å lagt sej, han ska upp übertidigt i morron.. Ska gå å diska nu..

Ciao


Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0