Sällskapssjuk...

Skrivet den 2008-02-09, klockan 00:27:11
De börjar bli tradigt å sitta ensam hemma i mitt studentrum varje helg nu... De finns säkert roligare saker å hitta på.. Folk går ut å festar, men ja känner mej inte på festhumör.. Vill lix va hemma, men INTE själv.. Vill ha lite sällskap, men de e inte så många som e på å ha typ filmkväll å lite mys ba..

Ser de som en bättre grej, man kan prata me varandra i normalt tonläge, slipper svänga sina lurvigaben en hel kväll å man slipper "dagen efter"...!! Men de kanske ba e ja som tycker så..

Men jag hoppas på å få sällskap snart.. Annars får ja söka upp nån å sällskapa med.. =P=P Har tröttna på å sitta här, men ja kan ju åka ner till MM nångång.. Får se..

Nu ere dags å dra ner persiennen, tvätta bort mitt (fina) smink å borsta tänderna, för snart somnar jag.. Ja vet nån som snart ska upp å ja e inte ett duga avis!! För nu ska ja sova såååå gott!!! =P=P

Ciao

Vad tycker du?
Skrivet av: Cristian
Den 2008-02-09, klockan 19:55:52

Jag vet nån mer som gärna skulle nöja sig med en filmkväll, men det är ju lite långt bara.. :roll:

Skrivet av: Agge
Den 2008-02-10, klockan 18:48:24

Bra, då ere inte ba ja som gillar de.. =P Jo, de ä ju en bit..


(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0