Musik

Skrivet den 2008-02-28, klockan 11:49:32
Jag vaknade 2,5 timma innan klockan skulle ringa!! Första gången vakna jag iofs lite efter sju, men ja lyckades somna om nån timma...

Har tittat på 2a avenyn nu på morronen.. Å så sorgligt de va.. Fällde en liten tår i slutet... Hade tänkt å öppna böckerna, men de blev inte så mye av de.. Får göra de ikväll ist.. inte bara får, utan jag MÅSTE!!! Annars kommer ju inte duggan att gå bra.. Å jag vill ha med mej mitt poäng..

Har hört massa bra låtar på Aquan, men jag har ingen aning om vad de heter, å jag kan inte hitta dom heller.. Sångtexterna finns ingenstans.. Sen har jag hört en annan grym låt på radion också.. Nämligen Takida med Curly Sue.. Höjer volymen varje gång den spelas!!!

Ska gå å leta kläder nu..

Ciao

Vad tycker du?
Skrivet av: E.
Den 2008-02-28, klockan 22:26:31

vi kan poppa curly sue i helgen;) pussss.

Skrivet av: Agge
Den 2008-03-02, klockan 22:30:59

yees, de blev ju nåra ggr.. =D


(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0