Inflyttningsfest hos Björn

Skrivet den 2008-02-24, klockan 14:20:54
Vart lite stressigt igår.. Var väldigt seg.. Prata lite med M å sen med E å då gick allt ännu saktare.. Men jag kom tillslut iväg, å de va inge kul å gå, för de va halt som bara den.. Å att ja hade klackar gjorde ju inte saken bättre.. Fick vänta ett tag på bussen, men sen kom den...

När jag hoppade av blev ja väldigt osäker, så ja va tvungen å ringa emelie å fråga vart ja skulle.. men de va som ja trodde, tur de.. Inte kul å gå vilse.. Va en del människor där när ja kom, de hade träffats typ 2 timmar innan!!! de skulle jag egentligen ha gjort också, men ja inte vari å seg..

Blev väldigt trevligt, tog bussen hem vid 1, för då började folk se lite trötta å slitna ut.. Å då ere lika bra å åka hem.. Fick sällskap till Vasaplan, å de va skönt.. De e alltid lite läskigt å ta sej hem själv i mörkret.. Bussarna klaffa väldigt bra, så ja slapp vänta så mye.. Sen när ja klev av bussen å skulle promenera hem så ringde ja E, så ja fick pratsällskap den biten..

Kom hem satte mej på golvet å vila benen, sen gick jag å la mej.. Va väldigt trött, hadere inte vari för att ja hade så ont i benen hade ja somnat med de samma..

Idag hare inte hänt nåe spännande.. har städat lite i köket igen.. Fast nu gick jag med alla sopor å sånt, men ja måste torka av spisarna å bänkarna idag igen.. samt dra fram dammsugarn å moppen, men de får bli ett senare problem.. Nu ska ja kolla bidler från igår..

ciao

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0