Gröna bananer å P.S.

Skrivet den 2008-02-09, klockan 14:22:35
Okej, ja gillar när bananerna är gröna.. Men de bananer som ja köpte igår de va extremt gröna!!! Jag skulle äta en nu innan träningen, men ja fick INTE av skalet!!! Då ä den för grön..

Hur ska jag göra för att den ska mogna lite mer?!?! =S

Vill ju inte vänta i en evighet innan ja får äta mina bananer...

För övrigt så har ja sutti me P.S å de verkar som de sitter nu.. Å de e bra. Har kollat på jonerna å syrorna också.. De ä lite knepigare men de går framåt.. De ä fysiken som ja börjar oroa mej för nu.. ja undrar om vi får ha me oss tabellsamlingen på duggan, för de kommer å va svårt å lära sej allt utantill.. De måste ja kolla upp..

Bjuder på nåra av mina P.S.-ramsor:
Cobran - Kol
Sigrid - Kisel
Ger - Germanium
Snart - Tenn
Problem - Bly

Hasse - Väte
Limmar - Litium
Nallar - Natrium
Kring - Kalium
Rubens - Rubidium
Citrus - Cesium
Frukt - Francium

Yees, de va 2 av 8 st som jag har.. =P=P

Ciao

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0