Förberedelser

Skrivet den 2008-02-23, klockan 16:45:15
De ringde på mobilen igår när ja låg i sängen.. Jag kände inte igen numret så jag tänkte inte svara först, för ja var rädd för att det var X. Fast ja svara ändå.. Å de va en felringning.. Nån som sökte efter Patrik.. Men jag kände igen rösten, men inte numret, så ja va tvungen å kolla upp de.. Å då såg ja att det va Ante..

Vakna 7 i morse, men ja lyckades somna om till 10.. Då gick ja å bytte glödlampa i badrummet - igen.. den gick sönder igår, men ja orka inte byta den då, hade ingen lust å klättra på stolen.. Men ja förstår inte hur den kunde ha gått sönder, för de va samma lampa som ja bytte i november..

Jaja, sen kröp ja ner under sängen igen å titta ja på Miami Ink innan drog ja ner på stan.. Hitta en jättefin tröja som ja ba va tvungen å ha, så nu har ja nåe å ha på mej ikväll.. Sen åkte ja hem å börja städa, både i köket å i mitt rum.. Så nu glänser de typ här, inte riktigt, men man kan låssas..

Borde göra mej iordning snart.. Har inte kommi långt alls, egentligen borde ja stå i badrummet med sminket, men icke de.. Ska göra nåe åt de nu..

Ciao

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0