Besök =D

Skrivet den 2008-02-25, klockan 21:16:24
Tog mej till NUS framåt 18-tiden igår, för att möta upp E å guida honom hem till mej.. Va inte så bra på de.. Då höger å vänster inte är min grej, utan jag kör pekningar istället.. Haha..

Laga midda åt han, å ja hoppas att de smakade bra, jag tyckte de iaf.. de blev kyckling me sötsursås å ris.. Vilket va lite avancerat för att va lagat av mej.. =P=P haha

Upp tidigt i morse för att gå till skolan, eller jag fick skjuss.. =P en liten bit.. va tvungen å  visa han vägen ut ur mitt bostadsområde.. =P=P Hade inte vari bra om ja låtit honom köra vilse..

Va en ganska seg dag i skolan idag.. Fast jag lyckades iaf hålla mej vaken å tur va väl de.. Jag å emelie srev våra labrapporter idag, så nu ere gjort.. Å ja hoppas att vi slipper få tillbaka dom..

Kom hem tog de lugnt å sen gick jag till IKSU.. De va ett tag sen jag va där å träna nu.. å de kändes lite konstigt att va tillbaka.. Men å så skönt de va!! de känns i hela kroppen att man har tränat.. Men ja vene om de va så bra, för ja tror ja har sträckt höger sida av kroppen igår när ja for i backen.. Men jag hoppas att de blir bättre.. ska tare lite lugnt nu i början..

ska chilla lite nu,

Ciao

Vad tycker du?
Skrivet av: E.
Den 2008-02-25, klockan 23:23:59

tack för ett härligt avslut på helgen gumman

Skrivet av: Agge
Den 2008-02-26, klockan 15:45:06

Tack själv! =D


(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0