Basårsdag

Skrivet den 2008-02-13, klockan 16:56:11
Vakna i morse av att de typ storma utanför mitt fönster!! Å jag kände mej ganska pigg så jag gick upp.. Hann tom å äta hela frukosten, å fixa håret å en del smink hann ja me också.. De brukar inte vara så vanligt..

Sen gick jag till skolan å mötte upp de andra å vi gick till MIT-huset för att gå till salen däre skulle va föreläsningar för oss basårare.. Va ba lite allmänt om alla program som finns på teknat.. Sen vare lunch å mingel.. Jag gick å åt å sen gick jag å prata me massa olika program.. Så nu ä ja sugen på massa saker..

Sen gick jag å hjälpte tjejorna med matten, de va lite knepigt.. Men jag hoppas att de förstod nåt iaf.. Sen kom Torbjörn å hjläpte de lite mer.. Han är lite mer pedagigisk än vad jag är.. =P=P Men jag jobbar påre..

Gick till Ma, å ändrade mitt kursval.. Så nu ska jag läsa Matte E ist för Kemi B.. De ska bli sååå kul!! Ser lite framemot de, jises, vilken mattenörd jag är!! =P=P

Kom hem å kolla brevlådan, å den innehöll faktiskt två brev!!! VIlket inte hör till vanligheten.. Ett från radiotjänst, jag tycker att jag får räkning därifrån hela tin!!! Å ett från familjen.. Ett gullit kort å ett paket, som ja inte får öppna förän i morron, å ja ska försöka hålla mina nyfikna fingrar ifrån de.. =P=P

Ciao

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0