Alla hjärtansdag!

Skrivet den 2008-02-14, klockan 20:23:50

Har nu öppnat paketet som kom skickat me posten.. De va en penna å 3 reflexer som de stod Angelica på.. Min mamma tycker inte att jag är tillräckligt egoistisk, så ja behövde fler Angelica-saker.. Men de va fina, å ja ska fästa dem på väskan å jackan..

Jag vene hur många de e som ser framemot den här dan.. Well, ja tycker inte att de e nån jättespeciell dag.. Då inte för att ja har sutti ensam å bitter, utan för att jag förstår inte varför vi måste ha en specill dag då vi uppvaktar vår kärlek.. Varför kan man inte göra de lite spontant annars istället..

De senaste åren har inte den här dagen vari min dag..
Förra året var jag sjuk, så jag var hemma från skolan.. Tog mej till en affär å köpte ett hjärta fyllt med godis åt en person.. Men de va ett stort projekt att ta sej dit.. Men de vare värt.. För jag fick nåe tillbaka.. Sedan fick jag en godisskål av mamma.. Den va vädligt fin..

Året innan dess, kommer jag väl ihåg.. De var en tisdag, ¨jag åkte iväg till skolan.. Men de var en jobbigt dag, för när jag skulle komma hem så skulle inte min bästa vän/lillebror (hund) vara kvar... Å veta det hela dan var vädligt tungt.. Men jag hade många runt mej som gjorde det lättare.. Det var meningen att jag å elin skulle se på film tillsammans den dan, men ja orkade inte det.. Ville bara va hemma där ja kände mej trygg.. Minns också att pappa kom å hämta mej på skolan..


Men jag hoppas att den 14/2 kommer att bli bättre för mej nu.. Fast de kommer alltid att vara en sorglig dag, men förhoppningsvis med lite solsken å lycka också..

Ciao

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0