Ta hand om mej själv?

Skrivet den 2008-12-03, klockan 15:28:09
Jag kan inte säga att jag mår bra, men jag mår iaf bättre.. Eller så länge som jag sitter still så bankar det inte i huvudet.. Men eftersom jag pluggar så behöver jag inte gå så mycket.. Typ mellan v-rummet - köket - badrummet, å de ingen lång sträcka så de passar perfekt.. =P

Det ska bli så skönt efter tentan, eller ja, inte förns på söndag egentligen då jag har fullbokat veckan ut.. Men iaf, då ska jag börja ta de lugnt, förhoppingsvis är det inte lika mycket stress å jag kan koppla av.. Kanske är det därför jag mår som jag gör, jag vet inte..

Men under de senaste veckorna har det varit ganska så mycket å jag har egentligen inte haft tid till att ta hand om mej själv på riktigt, utan bara kört på.. Så på söndag ska jag ligga i sängen hela dan, eller kanske inte, men jag ska inte göra nåt vettigt iaf..

Hmm, jag undrar om E skulle kunna servera mej det jag vill ha då.. De vore skönt.. Men sist när jag planerade att ligga i sängen hela dan så gjorde han inte de, så jag fick ta mej upp ändå.. =P Men på söndag så kanske.. För då e de en liten speciell dag för mej.. Å de e vissa som redan har tänkt på de, jag gissar att det är familjen hemma.. =P Fick ett litet kuvert idag, men de får inte öppnas först på söndag.. Undra va de kan va?!? Nyfiken!!

Ciao

Vad tycker du?
Skrivet av: Sandie
Den 2008-12-03, klockan 16:41:17

Ja för någon har ju namnsdag då! tänk vad jag vet mkt egentligen och namnsdagar kan man fira lika mkt som man firar mor och farsdag. :D

Skrivet av: Agge
Den 2008-12-03, klockan 20:05:38

Yepp! =) Jag försöker övertala Erik om att man kan fira namnsdagar mer än att bara säga grattis.. Men vi är inte helt överens än.. =P Men snart så..


(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0