Skidåkning

Skrivet den 2008-12-27, klockan 17:10:51
Igår kom familjen G hem till oss å åt midda.. De serverades god mat, eller det tyckte jag iaf.. =P Sen hoppas jag på att resten också tyckte de.. Innan på dan så va pappa å jag ute å åkte skoter, sjukt kul, men lite läskigt..

Idag har vi vart i bjästa och åkt skidor, eller de var bara jag resten åkte snowboard, men jag ger mej inte på de igen.. Ramlade bara en gång å då ordentligt.. Gjorde lite ont så där, men jag överlevde..

Ciao

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0