RÖTT

Skrivet den 2008-12-16, klockan 22:34:06

Lite för sent kom jag på att jag skulle ringa Erik å fråga när han skulle komma hem, hade tänkt att jag skulle få skjuss till Rött.. Men de gick inte, så jag började stressa ihop mina saker, letade efter mössan, hittade den på hatthyllan, där den inte hade legat 3 minuter innan.. Letade efter en väska, dammig som tusan, tog trasan å den såg som ny ut.. =P

Sen iväg, halvspringandes, kom fram precis perfekt lagom! Vilken tajming, men de hade vari bättre om jag hade sluppi stressa, så de ska jag tänka på tills nästa gång, men så kommer de inte å bli, för de är alltid samma visa, varje gång..

Träffade mina gamla basårare, åt mat, å hade trevligt.. Vid 22, började vi å dra oss, hemåt.. Alla skyllde på Emma eftersom hon var tvungen å ta bussen som gick 7 över.. Men de va lagom.. Följde med henne en bit å sen delades våra vägar.. Jag gick lungt å försiktigt på isbanan utanför ICA, men de hjälpte inte.. Plötsligt så låg jag bara där i vattenpölen.. Blöt å arg tog jag mej uppåt å gick till macken.. &¤/#& så ont det gjorde!!

Ciao


Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0