Mycket kläder.. =P

Skrivet den 2008-12-03, klockan 09:40:23
På eftermiddan igår började de värka i huvudet.. Men efter middan blev de lite bättre.. Huvudvärken kan nog ha berott på att matintaget den dan varit lite halvdålig.. Men sen kom de tillbaka ändå..

I morse gjorde de fruktansvärt ont i huvudet och jag hade gåshud över hela kroppen, men jag kröp ändå upp 5 över 7.. Varför så tidigt? Jo, de va ju julkalendern kvart över.. =P

Kröp sen ner under täcket igen, men jag kunde inte ligga kvar, kände mej stressad.. Så jag gick upp å klädde på mej..
Så nu sitter jag i soffan med:
¤ Tjocktröja
¤ Långärmad tunnare tröja
¤ Underställsbyxor
¤ Mjukisar
¤ Strumpor
¤ Tofflor
¤ Fingervantar utan hela fingrar
¤ Filt

Men nu fryser jag inte lika mycket längre, eller fortfarande lite om benen, men inte så farligt..

Ska försöka å plugga så mycket som möjligt idag, men det är jobbigt å läsa när man har huvudvärk, speciellt om man ska läsa på en skärm.. Så jag lära ta ett par pauser idag för att vila huvudet lite..

Ciao

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0