Lösenord

Skrivet den 2008-12-12, klockan 14:55:43
För nån vecka sen så fick jag ett mail från en community som jag har ett användarnamn på, säger inte vilken.. =P Men de stod iaf att jag skulle trycka på länken för att få mitt nya lösenord, då jag hade bett (att be, igår bad, har bett? heter de så?) om ett nytt..

De dök upp massa frågetecken i huvudet på mej, jag hade ju inte bett om något nytt lösenord?!? Så de måste asså ha vart nån annan som har gjort de, kanske försökt å ta sej in eller nåt.. =S

Iaf så jag bytte lösenord på alla mina sidor, tänkte att det kanske var dags, va ju ett tag sen sist... Men de e så sjukt å komma ihåg alla lösenord, för de är lite olika till olika saker.. Å jag vill ju inte skriva upp dom heller..

Just nu önskar jag mej mest av allt - ETT BÄTTRE MINNE!!

Ciao

Vad tycker du?
Skrivet av: Cristian
Den 2008-12-12, klockan 15:41:21

Varsågod, här får du 1 gigabyte minne som jag har över, i julklapp. :D

Skrivet av: Agge
Den 2008-12-12, klockan 17:58:24

Ohh, tack så mkt.. Men jag behöver nog ett större.. De e så mycket å komma ihåg!! =P


(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0