Klaustrofobi!

Skrivet den 2008-12-10, klockan 13:03:20
De va ju sjukt svårt att sova igår, fick en liten klaustrofobi-känsla..! Sängen kändes jätteliten å jag kunde inte röra mej.. De va jobbigt, men de kommer ju å va likadant idag.. Men jag hoppas att de går bättre å somna ikväll..

Grejen är den att vi väggen så står det ett nattygsbord, breve den en stol, sen Eriks dator, en kvisthög å sen en lampa.. I nästa lager står sägnen å nedanför den köksbordet, men 1000 prylar på och under..  På sängens högra sida står det packat med; stolar, vardagsrumsbord, gungstol, byrå, hatthylla, kartong, småbord..

Erik kan inte gå på sin sida, men jag har iaf en liten gång vid min sida, som går ut i v-rummet. Det går att ta sej till köket också, men de e lite bökigt..

Just nu håller målaren på å täcker i v-rummet...  Så nu är jag fast i sovrummet.. Jag skulle vilja att kan tog en liten paus, så jag hinner fixa nån lunch, magen kurrar så!!

Ciao

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0