Helgen på bortaplan

Skrivet den 2008-12-10, klockan 15:31:26
Tydligen så blire lite mer arbete i lägenheten än beräknat.. Tapeten satt lös så han va tvungen å ta bort den helt å fixa där under.. Så han sa att troligtvis så kommer ni att få bo såhär i helgen, å jag sa att de gör inget, för vi är ändå inte här..

För det tror jag inte att vi är iaf, jag tror att vi har bestämt oss för att åka ner.. Om inte annat så bestämmer jag det nu.. För att bo så här en hel helg känns lite drygt, för nu e man ju ändå borta ett par timmar om dagen å det gör inte så mycket, men en hel helg, mje...

Ciao

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0