Fortsättning julbakning

Skrivet den 2008-12-07, klockan 17:39:57
I vanliga fall brukar de vara Erik som är klanten i köket, men idag så vare jag.. Höll på å hällde upp knäcken i formarna, då en form föll åt sidan, jag skulle rädda den, å tog i knäcken som va ganska så jättevarm!! Så jag brännde mitt stackars pekfinger å tummen också, så två blåsor har jag nu, men de e nästan värt de för nu har jag god knäck! =P

Förutom att ha gjort knäck så tog vi en promenad ner till Strömpilen å kollade läget lite.. Sen hem å bakade pepparkakor, å jag ska erkänna, de slank ner lite deg emellanåt.. Men pepparkaksdeg är så gott.. Hehe.. Sen har vi inte hunnis med så mkt mer..


Knäck, pepparkaka, lussebullar (från i fredags)

Ciao

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0