besök

Skrivet den 2008-12-01, klockan 22:49:58
nu har han kommit hem - äntligen!! fick lite besök av en daniel också.. gjorde kaffe å fika till de.. tänkte att de kunde va nåt, speciellt till chaffisen som skulle 30 mil till.. sen öppnade jag å erik paket, från M å MM.. de va två chokladkalendrar - var!! å ett kalenderljus.. har ett problem bara, ingen ljusstake.. =/ men de ska jag lösa..

nu ere dags å sova, ska på föreläsningen i morron, men bara för att göra min röst hörd, de e utvärdering nämligen..

Ciao

Vad tycker du?
Skrivet av: sandie
Den 2008-12-02, klockan 10:38:43

Mys :) jag vill oxå ha ett kalender ljus. det är fint!

Skrivet av: sandie
Den 2008-12-02, klockan 10:39:40

mys :) jag vill oxå ha ett kalender ljus. det är fint! :D


(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0