Årets första julbord

Skrivet den 2008-12-07, klockan 08:44:54
Gårdagens julborda va faktiskt väldigt bra.. Mycket god mat, dock smakade inte köttbullarna som MM's.. De va lite smaklösa så där, men de kanske e svårt att få 10000 köttbullar perfekta.. Sen hade jag nog otur å bara få en fettklump till revbensspjäll.. Menmen, förutom de.. Iofs så äter jag inte så mkt från ett julbord då jag inte äter fisk..

Men de goaste av allt va ju efterrätten!!! Tog typ nån chokladmousse eller nåt å den va så go att jag typ dog.. =P Sen var de lite annat gott också.. Tyckte då att ischokladen å knäcken va lite för kladdig, men de kanske va pga värmen, vet inte.. Men de va supergoa ändå..

Inte för att jag kände nån, men de va trevligt ändå.. Hehe.. När julbordet va slut så vare många som drog vidare, men vi beslöt oss för att inte göra de, å de va bra, för jag va sjukt trött när vi kom hem..

Ciao

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0