Å priset går till... Agge!

Skrivet den 2008-12-05, klockan 17:17:33
Idag får jag priset: Sveriges fulaste lussebullar.. =P De är verkligen slavriga ihopsatta, å blev lite roliga när de åkte in i ugnen.. =P

Sen hann jag bara med å fixa marsipanbollar, nåra med nougat å nåra med choklad.. Har ingen om hur de smakar, men jag hoppas att de e goda.. =) Pepparkakorna å knäcken får jag ta på söndag å då har jag också hjälp, tur de, för de va jobbigt å va ensam å baka, tog så lång tid, eller den längsta tiden va väl jäsningen men ändå.. Ska försöka å hitta en bra kastrull, måste ju ha en tjockbottnad å de har jag inte.. Hmm, måste leta..

Ska snart börja med middan, de ska bli Flygande Jakob ikväll, mums! Men jag va tvungen å sätta mej ner å vila benen å ryggen.. Har typ stått upp sen 12 idag när jag började.. =S Å de klarar inte mina ben av, egentligen..

Ciao

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0