Mobil

Skrivet den 2008-08-14, klockan 16:20:02

Ååååå va arg jag blir!! De e nåt allvarligt seriöst fel med min mobil.. Den har under en tid levt sitt eget liv, men nu slår den rekord.. Jag får sms två dagar senare, den skickar inte sms om den inte känner för de.. Ringer nån och jag öppnar luckan för å svara så bryts samtalet, ska jag ringa nån så försvinner all min fulla mottagning på en sekund..

Den stänger av sej själv fast batteriet är nyladdat, ibland när man öppnar luckan så ere svart fast den är påslagen..

Har haft den i snart två år tror jag att de e.. Å jag har skött den fint, den har väl fått sej en smäll nångång, men ändå!

Så jag funderar på å skaffa en ny.. Är lite sugen på den här:


Får se hure blir.

Ciao


Vad tycker du?
Skrivet av: Cristian
Den 2008-08-14, klockan 16:29:14

Eh, Sony Ericsson gör så.. :P En gång SE, aldrig mer SE (iallfall för mig, då..)

Skrivet av: Agge
Den 2008-08-14, klockan 17:58:37

fast den jag har nu är en samsung..


(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0