Trött på mej själv..

Skrivet den 2008-08-12, klockan 11:45:19

Ibland blir jag lite trött på mej själv.. = / Jag skulle kolla på en bild på datorn å så stänger jag av datorn.. =S De kommer jag inte på förns jag har tryckt på "stänga av", å då vare redan försent.. =P

Hur lyckas man egentligen? De är ju inte ens nära varandra, så jag tog fel på väldigt mkt, menmen, nu ären igång igen.. Å inte har jag kommit ner på stan än, men jag ska vänta på Erik, han kommer typ hem snart..

Ciao


Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0