Trög i starten.. =/

Skrivet den 2008-08-19, klockan 08:23:09

Hade bara hunnit stänga ögonen i morse efter att Erik stängt å låst dörren innan jag hörde: "Easy, living, killed the young dudes, in the high boots..." Först så kopplade de inte riktigt.. Trodde att de va alarmet som ringde å de va dags å gå upp.. Men jag kollade på telefonen å då stod de: Erik ringer, svara?

Kan inte påstå att jag va så pigg, hörde typ bara: bilen å skynda dej hit.. Så jag drog på mej byxor å tröja å sprang ut.. Bilen var inte denna morron på hans sida, så den ville inte starta.. =/ Gjorde nåra tappra försök å knuffa igång den, men de gick inte... Sen ringde Erik till nån arbetskamrat som kom å skulle starta den med nå kablar.. Men de gick segt..

Men tillslut så kom bilen igång å de kunde åka iväg, en så där 45 minuter senare en vanligt... =S Menmen, va kan man göra åt saken.. =/

När jag kom in så vare ingen idé å gå å sova igen, så jag satte mej å titta på OS. Där handbollsdamerna förlorade mod Norge i kvarten(?)..

Ciao


Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0