Skvaller

Skrivet den 2008-08-15, klockan 09:15:03
Igår fick jag veta något som jag absolut inte skulle få veta..! Å de gör mej lite arg, jag vet inte om jag är mest arg på A som berättade för mej eller på B som berättade för A. För de här skulle ha stannat hos B. Hadere varit mej de handlade om så skulle jag bli flyförbannad på B, för jag har ändå berättat nåt till den personen å förväntar mej att de stannar där..

Visst, skvaller är kul, men bara till en viss gräns.. Nu måste jag anstränga mej för att inte riskera å berätta något..

Ciao

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0