Kom ihåg - LUNCH!

Skrivet den 2008-08-01, klockan 15:49:47
Är sååå stolt över mej själv idag. Okej, de kanske låter konstigt, men jag kom ihåg å äta lunch idag.. Oftast så brukar jag glömma de, för om jag inte blir hungrig å har annat i tankarna så händer de att de glöms bort å ätas.. Vilket kanske inte är så jättebra.. För då brukar de bli jobbigt på kvällarna med illamående, yrsel å huvudvärk..

De e bra när Erik kommer hem å äter lunch för då äter jag också.. Kanske ska jag ställa en klocka som ringer, lite som skalman.. Men jag kanske behöver de.. Inte för att jag egentligen är så upptagen om dagarna men ändå.. Vore kanske en idé. Eller så kan jag sätta upp en lapp nånstans, eller skriva på tavlan, får se.. Ska fundera vidare påre..

Ciao

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0