Gruppintervju å mottagningshändelser

Skrivet den 2008-08-28, klockan 17:42:20

Natten var väldigt jobbig, vaknade ett par gånger å va illamående, men jag lyckades iaf somna om mellan gångerna så de blev lite sömn..

I skolan var ganska lugnt, ont i huvudet hade jag men inte illamående.. Vid lunch blev de lite värre, men de gjorde inget eftersom jag ändå skulle hem då.. Tog de bara lugnt hemma å gjorde sen iordning mej för en arbetsintervju.. En lite annorlunda en, de va i grupp så vi va sju stycken.. Men de va nästan skönare, för då blev de inte så stelt...

Kom hem å åter börja de bulta å ömma i huvudet.. Tur att de e vila idag hade inte orka me nåe aktiviteter alls..

Okej, ni tror säkert att huvudvärken beror på vinet som kom i kroppen.. Men jag är inte så säker på de.. För så mycket blev de inte, å jag drack lixom 5-6 glasvatten under kvällen sen.. Så min gissning är plankan.. Nåra påstår att de är hjärnskakning, men jag är inte helt 100 på att man kan få de av en planksmäll.. =S

De går lite vilt till under mottagningen; en for in med huvudet i ett träd under "norsk fylla" å en annan har gjort illa axeln å är på sjukhuset å kolla de just nu..


Vad tycker du?
Skrivet av: Cristian
Den 2008-08-29, klockan 16:01:38

Norsk fylla...?

Skrivet av: Cristian
Den 2008-08-29, klockan 16:01:54

Norsk fylla...?

Skrivet av: Cristian
Den 2008-08-29, klockan 16:02:27

Oj, dubbla kommentarer där, sry..

Skrivet av: Agge
Den 2008-08-29, klockan 19:25:58

ja? när man snurrar x antal varv runt en pinne.. va kallar du de? spansk fylla? irländsk julafton?

Skrivet av: Cristian
Den 2008-08-30, klockan 10:07:51

Aldrig hört talas om det förut. Snurrar runt en pinne?

Skrivet av: Agge
Den 2008-08-30, klockan 11:37:35

Ja, de e som en staffet. Man springer fram till ett föremål(typ skidstav, planka, pinne, va som) å sen snurrar man runt den. Å sen ska man ta sej tillbaka.. Vilket inte alltid är så lätt.


(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0