Göteborg

Skrivet den 2008-08-18, klockan 18:19:43
Igår va bara en allmänt seeg dag.. Tvättade å låg på soffan..  Men de kändes som "dagen-efter" fast jag bara drack cola på lördagen.. Tror att de va för lite timmars sömn å allt rökande.. =/ Men de e sånt som man får ta.. ;) Vi tog oss till ÅC å handlade lite midda..

Idag tog jag en lång å skön sovmorron, men jag va så seg.. På eftermiddan började jag å göra mej iordning för å träffa lite kompisar.. Åkte ner på stan å fixade lite annat först, sen gick jag till Göteborg, där Emelie å hennes två kompisar var... Lite senare kom en kompis till Både Emelie å Sandra.. Å sist, (som vanligt) kom även Sandra med ytterligare en till kompis..

Fikade å pratade.. Jag fick skjuss hem av Emelies kompis, så jag slapp ta bussen.. Skönt! =)

Har hämtat ut matteboken jag ska ha nästa vecka, har inte bläddrat så mkt  i den..

Ciao

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0