"Country-festival"

Skrivet den 2008-08-17, klockan 11:33:33

När han så småningom hade pallat sej hem packade vi in i bilen å sen åkte vi neråt.. Kom hem till honom, pustade ut lite å sen spelade vi fotboll.. Jag fick va med gamlingarna, men de va kul, för då fick jag tackla Erik.. =P De va så sjukt mörkt att man inte såg nåt, så man visste inte riktigt vem man passade.. Lyckades bli nockad av Erik, båda låg i gräset å var på väg upp å så tror jag att han halkade till.. Då fick jag hans huvud på näsan, mindre skönt.. Men han fick igen.. =P

De va lite jobbigt å springa har lix inte gjort de på ett tag, men vilken lycka att få spela fotboll!! Fast jag jar sån sjuk träningsvärk nu!! Sen gick vi in.. Tillslut kom Björn hem, å va stilig han var i sin utstyrsel.. =) Sen gick vi å la oss..

Gick upp i lördags, leta efter toffel-smyckena som hade lossnat under fotbollsmatchen, men ingen kunde hitta dom.. =( Sen började jag å Erik å göra oss i ordning.. Vi gjorde ett stopp i K-fors för å handla sen åkte vi till M&M.. Fick lunch å fika där, mkt gott!! =D Sen åkte vi hem å gjorde oss iordning på nytt, för att bege oss till Bredbyn å den så kallade Country-festivalen.. Jag hade förväntat mej live-band å dansgolv.. Men riktigt så vare inte..

Först åkte vi å träffa nåra kompisar till Erik innan vi åkte till "festivalen".. På området stod en stereo å spruta ut musik å folk badade i en pool full med skum... En del tog även dopp i ån.. Jag fick åka å hämta en kompis till Erik.. Å va jag inte gillar hans bil!! Fick kärringstopp x antal ggr.. Å de va faktiskt lite pinigt, men va ska man göra.. Jag å bilen va inte riktigt överens.. Å den va sjukt trög å styra med!!

Vid 12-tiden började vi göra oss klara för å åka hem, va lite orolig att jag skulle bli för trött för å köra.. Men de gick faktiskt bra.. De tog ett tag å komma hem, men vi var tvugna å stanna ett par ggr efter vägen, å sen hade jag svårt å se hur fort de gick.. Å gasade man upp till 110 så kändes de som om de gick sjukt fort, å de va lite läskigt..

Väl hemma i Ume, lyckades jag parkera väldigt fint, om jag får säga de själv.. =P Vart lite stolt för de blev så rakt.. Haha, men annars brukar de bli lite snett.. Tog in all vår packning å gjorde oss redo för å sova.. Men nu va jag sjukt pigg, så jag tog mitt täcke å min kudde å gick till soffan å tittade på OS.. De va handboll, å Sverige vann!!! Sen somnade jag, men jag vaknade varje timme.. Tillslut gick jag upp å så väckte jag Erik också..

Nu ska jag snart ta å palla mej till tvättstugan..

Ciao


Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0