Yeeeeah!!

Skrivet den 2008-04-04, klockan 12:04:27
Träffade spanjor1 i köket igår (förstår inte att vi alltid lyckas komma till köket å laga mat samtidigt!!), men iaf. Vi började prata:

S - Hur har din dag varit?
A - Kanon, din?
S - Bra. Varför så bra?
A - För jag har varit hemma idag.
S - Aha, varför då?
A - Ledig från skolan.
S - Okej, hur var det i Stockholm? Träffade du dina föräldrar?


Där blev jag lost.. Förstod inte va han tugga om.. Å han försökte förklara, tillslut förstod jag.. När jag sa att jag hade varit hemma så trodde han att jag jag hade varit i Sthlm. =S De kom han också på sen..

Hemma = Umeå
Å inget annat.. Annars heter de hemma i Sthlm, hemma på landet, eller nåe annat..!! Vadå om jag nu skulle flytta till Malmö, vart skulle då mitt hem vara?? =S

När jag ändå håller på å pratar om Sthlm så kan jag nu åka hem TILL Sthlm, om 3 veckor eller vare nu blir, för att så duktig som jag är så har jag klarat KeA-tentan!!! Yeeeeeah!! Hade egentligen bara behövt göra A-delen för jag hade blitt gödkänd ändå, med 4 poängs marginal.. Så de kanske va bra att jag gjorde B-delen, så att de blir lite bättre..

Ska snart ta å cykla tillbaka till skolan, eller ja inte förän om 40 minuter, men ändå..

Ciao

Vad tycker du?
Skrivet av: E.
Den 2008-04-04, klockan 18:02:46

SWEET

Skrivet av: Agge
Den 2008-04-04, klockan 23:25:17

vadå?


(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0