Vad ska man göra?

Skrivet den 2008-04-02, klockan 17:40:04
Idag när jag satt i klassrummet å väntade på att FyB-lektionen skulle börja, kom de in en kille å satte sej framför mej.. Kan inte så spännande, men grejen var den att han hade glömt att ta bort prislappen.. Å den va inte liten utan de var flera lappar å de va väl 10x5 cm stora..

Vad ska man göra lixom? Jag har aldrig träffa honom förut, ska man gå fram å säga till: "Ursäkta, men du har glömt å ta bort prislappen.." Jag skippade de, så istället satt jag å störde mej på de första halvan av lektionen, sen behövde jag inte de längre.. För då vare en annan tjej som gick fram å sa till.. =P=P Tur, att jag inte behövde..

Nu ska jag gå å leta efter cykelkudden, för annars kommer de å bli en plågsam cykelfärd till Nydala..

Ciao

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0