Utgångsdatum

Skrivet den 2008-04-30, klockan 11:42:08
Gick upp vanlig tid i morse.. Å hann tom å packa.. Så de är nu gjrot.. Sen gick jag till skolan å hade matte.. typ rep från D-kursen, så de gick ganska fort å räkna.. Sen gick jag tillbaka till de uppgifter jag låg efter med.. De va ju inte så svårt..

Cykla hem, värmde lunchen (middan från igår) dvs korv å potatismos.. Mkt gott, men de hade vari godare med riktig mos.. Men före första så tare mt längre tid å före andra så måste jag hitta nån som skalar potatisen åt mej.. Tog även rostadlök.. Som vanligt på mina varor så titta jag på best före datumet.. Å såg att de va 31/1-08.. Dvs för 3 månader sedan.. Men kan de verkligen bli gammalt?!? Åt de ändå, så jag får väl se om jag överlever eller inte..

Ska packa ner de sista nu å kanske städa lie granna så de e fint när jag kommer hem på måndag..

Ciao

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0