Svårigheter

Skrivet den 2008-04-28, klockan 14:59:27
På mornarna när jag kommer till skolan så ere ganska svårt å hitta en parkering.. Å sen när man ska hem så har man glömt vart man parkerat, å så har man blitt inparkerad..!!

De e inte bara de som är jobbigt.. Utan jag knäcker även naglarna (när jag växlar), blir blöt i rumpan även fast de är sol ute, (har hål i sittsen..)

Okej, jag har bara en cykel, men ändå... =P De e inte en dans på rosor för de..

Vad tycker du?
Skrivet av: Cristian
Den 2008-04-29, klockan 14:06:42

Skaffa bil å sluta wajna.. :P

Skrivet av: Agge
Den 2008-04-29, klockan 16:24:05

Va ska jag med en bil till? Då blir problemen bara ännu värre!! =P;)


(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0