Måndag till Söndag

Skrivet den 2008-04-16, klockan 18:18:06
För ett par månader sedan så började vardagarna rusa iväg å så kom den efterlängtade helgen.. Okej, måndag å tisdag var tunga å jobbiga för då vare slut på de roliga, men sen på onsdagen blev det bättre.. För då började jag å blicka fram mot helgen.. Å helgerna kunde jag inte klaga på..

Den här helgen kommer å bli väldigt tung, för jag har inge å se framemot.. Eller jo för de händer ju en del, som tex:
¤ Kalas hos Emelie
¤ Matteplugg
¤ Fysikplugg
¤ Tvättning
¤ Städning av korridor
¤ Städning av rummet

Så jag ska ju inte påstå att helgen kommer å bli händelselös.. Men de enda som jag egentligen ser framemot är kalaset hos Emelie på lördag.. Resten är väldigt tråkigt.. Fast jag vet att de kommer å bli väldigt kul å städa när jag ska plugga..

De e ju inte bara helgen som är tung utan hela veckan!! Å nästa vecka kommer också å va jobbig då jag har dubbel-dugga.. Men på onsdag kväll så kan jag äntligen se lite ljus!! För då ere inte långt till jag kommer till Sthlm å får träffa bla min S. Å självklart; MPM å E.

Så jag giassar att de bara e å stå ut.. För vissa helger kommer å bli så här..

Ciao

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0