Kaststräcka

Skrivet den 2008-04-21, klockan 18:19:49

De va en händelselös dag igår, plugga, tvätta å städa.. De hade varit kul om jag hade städat mitt eget rum, för då hittar jag alltid massa spännande saker.. Men nu städade jag korridoren, å de va bara äckligt.. Speciellt när man ska återvinna allt, å så har folket inte skjölt ut sina saker..

Imorse klev jag upp ganska tidigt iaf, för att hinna plugga lite innan labben.. Blev lite matte å fysik.. Iväg till fysiklabben, lite svårt, men kul.. Man skulle räkna ut hur lång kaststräckan blev.. Å vi hamna bara nåra centimeter ifrån, så de va bra, tycker jag...

Ska fortsätta mitt pluggande, så att jag lyckas få med mej en extra poäng iaf, för de vore skönt!!

Ciao


Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0