Första april

Skrivet den 2008-04-01, klockan 12:31:06

Nu va de ett tag sen sist.. Men de har inte gått att logga in på ett par dar.. =S
Hänt sen sist då?
¤ Midda hos M&M

¤ E kom hem till oss på fredan å åt midda..

¤ Va med E å jobba mitt i natten (!), de va inte så jobbigt som jag trodde.. Va väldigt duktig om jag får säga de själv.. Blev lite åksjuk i slutet, men de gick bra

¤ Va i S-vall på lördan med E å 4 andra..
¤ Lyckades hanlda en klänning. Lite ovanligt att jag köper nåt bara så där.. Å ännu ovanligare att de blev en klänning, då jag inte precis är nån klänning-tjej...
¤ Parmidda på MAX. =P Haha.
¤ Hotel Kramm på lördakvällen, va väldigt trevligt, inte för att jag kände nån, men ändå..
¤ Ihoppackning av grejor
¤ Sagt hejdå till MPM
¤ Åkt bil(!) upp till Ume.. Yeah!! Så otroligt skönt..
¤ Laga mat till E
¤ Gick upp sjukt tidigt igår bara för att E va tvungen å åka..
¤ Gick till skolan igår fast det inte va nån lektion.. =(

Idag då.. Har haft min första fysikB-lektion.. Va helt okej. Gillar läraren, han är lugn å sansad å förklarar bra när jag inte förstår.. De va han som hjälpte mej innför FyA-tentan..
Har fått tillbaka FyA-tentan å jag fick 20+1 p (21p) vilket betyder VG!!! Å va jag är bra!!!!!!!!!!

Idag äre första april.. Å jag har inte blitt lurad, men jag ska va på min vakt.. Kommer inte att tro på nåt nån säger idag.. =P haha.. se om jag lurar nån, är inte så bra på de, men jag kan alltid försöka.. =P

Ska gå å slänga mackan från i morse, de luktar inte så gott å så ska jag fixa lite lunch..

Ciao


Vad tycker du?
Skrivet av: E.
Den 2008-04-01, klockan 18:07:39

Grattis gumman:)

Skrivet av: Agge
Den 2008-04-01, klockan 18:11:48

Tackar!


(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0