En egen lägenhet

Skrivet den 2008-04-15, klockan 15:17:38
Har svårt att beskriva den känsla jag har inom mej just nu.. På bara en sekund så ändrades mitt humör, från deppigt till överlycklig!!!

Satt å skickade lite mail till lite olika jobb när jag fick ett mail från bostaden.. Tyckte att de va lite lurt för jag hade redan fått de mail som jag skulle få därifrån efter att jag hade satt upp mej på två nya lägenheter idag.. Så jag var tvungen att öppna de snabbt... Å där stod de:

Du har fått en bostad!


Trodde att jag läste fel först, men de hade jag inte.. Fick den lägenheten som jag va å titta på i första veckan.. Så nu blev jag inte första förloraren, utan vinnaren!!

Skulle till kvartesvärden, men hon var inte där, så de får bli på torsdag iställe..

Nu ska jag snart gå å simma, känner på mej att de kommer å gå bra, för de finns inget just nu som kan förstöra de sista timmarna på min dag..

Ciao =D

Vad tycker du?
Skrivet av: Cristian
Den 2008-04-15, klockan 18:46:37

Jag vill också ha!
Hur stor blev det då?

Skrivet av: Gradin.
Den 2008-04-15, klockan 21:37:02

underbart:)

Skrivet av: Agge
Den 2008-04-16, klockan 17:15:09

C - haha, de ska bli riktigt najs med 60 kvm..!!
G - yees, för nu behöveru inte va rädd å laga mat i köket längre.. ;)


(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0