April April

Skrivet den 2008-04-01, klockan 18:24:08
Har skrivit klart lite nya regler som ska gälla i korridoren, nu väntar jag bara på att Bro' ska läsa igenom å säga sitt, sen ska de sättas upp.. Sen ska de bli ordning å reda i korridoren å då framför allt i köket..

Ska snart packa ihop mina simgrejor å cykla iväg till IKSU. Eftersom snön är borta från gångvägen så kan man passa på å cykla lite..

Hörde på radion idag:
1. Hur kan man hindra vatten att rinna genom en sil?
2. Vad har två vingar men kan inte flyga?

Fundera på detta..

Jag som inte skulle låta mej luras idag har misslyckats med de.. Fast grejen va att de lät så sant mend e vare visst inte.. De va E som sa att han hade knögglat bilen när han hämta bror sin.. Å de trodde jag självklart på.. Men de va då inte sant.. Funderar på om jag ska komma på nån hämd, eller om de får va.. Fast nu kan jag ju inte göra de, för då kommer han å veta de, om han läser detta.. Jaja, skit samma, kul att han fick sej ett gott skratt av å lura mej..

Undra vad jag ska äta till midda idag, måste till ÅC för å handla nåe.. Har lite funderingar, men jag får se.. Fast de kommer å bli en sen midda, men jag måste ha lunchlåda med mej i morron, så jag måste laga nån ordentlig midda..

Ska gå nu,

Ciao

Ps. Svaren, 1; Man fryser de. 2; näsan

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0