Ajajaj

Skrivet den 2008-04-02, klockan 16:08:21

Cyklade till IKSU, det gick lite tungt, har ju inte cyklat sen första snön kom, vilket var i mitten av november.. Men de va skönt, för de gick så fort.. Va på A1, inte jobbigt, bara kul.. Höll på å halka inne i simhallen, men jag lyckades hålla mej på fötterna.. Sen höll jag på å halka i duschen, men även då höll ja mej på fötterna..


Vid skåpet lyssnade jag på två tjejer som började diskutera beach 2008..
Ena tjejen sa att hon nu var tvungnen å börja träna inför beach08, men hon tränade redan 3 dagar i veckan regelbundet.. Frågan är; vad skulle hon träna bort?

Sen cyklade jag till ÅC å handla mat.. Det fick bli kyckling å spaghetti, å så även i lunchlådan..
Kom in i mitt rum å skulle precis börja äta å då ringde mormor, så min mat hann bli kall innan jag fick i mej den, men jag orkade inte värma på den..

Vaknade ganska pigg i morse, eller inte pigg utan piggare än vanligt.. Tog de ganska lugnt, var inte så trött att jag behövde gå å sova halv 8 som jag i vanliga fall brukar göra.. Men de blev stressigt ändå, fast jag hade massa tid.. Satt å tittade på tv å fastnade där för länge.. de gjorde att jag inte hann få me mej nån sås till min lunchlåda.. Ändå så kom jag väldigt tidigt, det för att jag cyklade..

Å så ont i rumpan de gjorde när jag trampade iväg!!! Men de blir nog snart bättre, bara jag får cykla ett tag.. Måste för övrigt leta fram cykellampan för de blir mörkt på kvällarna efter IKSU..

Hade MaE-lektion, va inte så farligt svårt, men de gick så otroligt fort, hann ju inte skriva ner allt innan han började prata om nåe nytt... Lunchade sedan med tjejorna.. Å sen vare FyB, å de gick ganska bra de å..


Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0